تاینی مووی - دانلود فیلم و سریال ایرانی | بلاگ

تاینی مووی - دانلود فیلم و سریال ایرانی

ساخت وبلاگ
دانلود سریال گیسو + دانلود با لینک مستقیم

دانلود سریال گیسو

در ماه های اخیر ، مانوچار هادی رسما اعلام کرده است که شبکه نمایش خانگی باید منتظر سریال Giso بماند. سریال گیسو به تهیه کنندگی منوچهر هادی ادامه سریال عاشقانه تولید می شود.

به گفته برنا ، بارگیری سریال گیسو به طور رسمی آغاز نشده است. زیرا هنوز هیچ بخشی از این مجموعه در دسترس شبکه نمایش خانگی قرار نگرفته است. با این حال ، در آینده بسیار نزدیک ، بارگیری سریال Gijo آغاز می شود.

دانلود کامل سریال گیسو

این سریال عاشقانه یکی از محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی بوده است. این سریال یک مجموعه پر ستاره است که توسط مانوچار هادی خلق شده است. سریال عاشقانه روایتی عاشقانه از زوج های مختلف است که هر یک از آنها در این سریال نقش دارند. در این مجموعه ستارگانی چون محمد رضا گلزار ، ساره بیات ، حسین یاری ، هومن سیدی ، پنتا بهرام ، ناشنوایان کیان افسر ، مسعود ریگان و مهناز افشار به ایفای نقش پرداخته اند. در سریال عاشقانه ، مهناز افسر نقش گیسو را بازی کرد. با ماندن خانم افشار ، در ادامه سریال عاشقانه 2 یا ساخت یک موی مجرد ، این نقش به خانم هانیه توسلی اختصاص داده شده است. جزئیات دقیق نحوه کار داستان Romance 2 یا Giso هنوز در دسترس نیست.

در سال های اخیر ، منوچار هادی نشان داده است که می خواهد راوی داستان های عاشقانه باشد و با ایجاد سریال های عاشقانه ای مانند "دل" یا "عشق" چنین ماجراهایی را برای مخاطبان به تصویر می کشد. در این سریال عاشقانه ، یک شخصیت کلاه گیس وجود داشت که معشوقه حاج یونس شکیبا (مسعود ریگان) ، پدر رضا شکیبا (حسین یاری) بود. در ابتدای داستان ، گیزو خود را به عنوان خواهر ناتنی به رضا معرفی می کند تا انتقام حاج یونس را بگیرد و این آغاز ماجراجویی آینده بود ... اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم در ادامه داستان چه اتفاقی می افتد. برای دانلود سریال گیسو می توانید به سایت https://www.boa.news/

تاینی مووی - دانلود فیلم و سریال ایرانی...
ما را در سایت تاینی مووی - دانلود فیلم و سریال ایرانی دنبال می کنید

نویسنده : فیلم بازدید : 240 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت: 2:05